Αποφοίτηση Αποφοίτηση [2015] Εργαστήριο Α5 Εργαστήριο Α7 Λευκάδα

Τελευταια νεα

ΔΗΛΩΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2018-19

Τετάρτη, 12 Δεκέμβριος 2018 18:34
Οι δηλώσεις θεμάτων πτυχιακών εργασιών που θα ξεκινήσουν να εκπονούνται το χειμερινό εξάμηνο 2017-201
Περισσότερα

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ - ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣ ΕΞΕΤΑΣΗ

Τετάρτη, 12 Δεκέμβριος 2018 18:40
Αιτήσεις για: ·         παράταση του χρόνου πτυχιακών εργασιών ·         υποβολή πτυχιακής
Περισσότερα

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΩΝ

Παρασκευή, 07 Δεκέμβριος 2018 08:12
Το Τμήμα Περιφερειακής Ανάπτυξης του Ιονίου Πανεπιστημίου ενδιαφέρεται για την πρόσληψη με σχέσ&
Περισσότερα

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΚ. ΕΤΟΣ 2018-2019

Παρασκευή, 30 Νοέμβριος 2018 15:40
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ   Α) Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος για
Περισσότερα

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΣΙΤΙΣΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2018-2019

Τετάρτη, 28 Νοέμβριος 2018 11:43
Ενημερώνουμε τους φοιτητές ότι η υποβολή αιτήσεων σίτισης παρατείνεται μέχρι και την Τρίτη 04/12/2018. Παρ&al
Περισσότερα

ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2018-19

Σάββατο, 24 Νοέμβριος 2018 00:22
Η επιλογή του τρόπου κατάταξης των πτυχιούχων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και Ανωτέρων Σχολών στ&eta
Περισσότερα

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΝΤΕΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ

Τρίτη, 20 Νοέμβριος 2018 18:06
Οι φοιτητές  που εγκρίθηκαν  οι  αιτήσεις τους για μετεγγραφή στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρή&sig
Περισσότερα

ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΣΙΤΙΣΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2018-2019

Τρίτη, 20 Νοέμβριος 2018 17:55
Ενημερώνουμε τους φοιτητές ότι για το ακαδ. έτος 2018-2019 οι αιτήσεις για σίτιση θα κατατίθενται στη &Gam
Περισσότερα

ΑΙΤΗΣΗ ΕΝΤΑΞΗΣ ΕΩΣ ΤΙΣ 30.11.2018 ΣΕ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

Πέμπτη, 15 Νοέμβριος 2018 13:52
Καλούνται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ  ΌΛΟΙ οι φοιτητές του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του πρώην Τ.Ε.Ι. &Iot
Περισσότερα

Ενημερωμένο Ωρολόγιο Πρόγραμμα Χειμερινού Εξαμήνου 2018-19

Τρίτη, 06 Νοέμβριος 2018 20:31
Το Ενημερωμένο Ωρολόγιο Πρόγραμμα Χειμερινιού Εξαμήνου 2018-19:    Εισαγωγική Κατεύθυνση Διοίκησ&e
Περισσότερα

Δήλωση και Διανομής Συγγραμμάτων Χειμερινής Περιόδου 2018-19

Τετάρτη, 31 Οκτώβριος 2018 07:41
Οι δηλώσεις διδακτικών συγγραμμάτων από τους φοιτητές θα ξεκινήσουν την Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2018 κ&alp
Περισσότερα

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2018-19

Πέμπτη, 25 Οκτώβριος 2018 02:12
Οι αιτήσεις για συμμετοχή στις κατατακτήριες εξετάσεις ακαδ. έτους 2018-19 κατατίθενται στη Γρα
Περισσότερα

Ψηφιακή Βιβλιοθήκη ΤΕΙ Ιονίων Νήσων

 

Η Ψηφιακή Βιβλιοθήκη είναι ικανή να υποστηρίξει πλούσιο ψηφιακό περιεχόμενο και εφοδιασμένη με υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας και άρτια λειτουργικότητα. Συγκεκριμένα:

Ιδρυματικό Αποθετήριο/Καταθετήριο (io.teiion.gr) μέσω του οποίου εξασφαλίζεται η συστηματική καταγραφή του επιστημονικού έργου που παράγεται στο Ίδρυμα. Το Ιδρυματικό Αποθετήριο/Καταθετήριο εμπλουτίστηκε με ψηφιακό περιεχόμενο λαμβάνοντας υπόψη κριτήρια διασφάλισης της ποιότητας του υλικού που διατίθεται στον τελικό χρήστη, τόσο σε επίπεδο περιεχομένου, όσο και σε επίπεδο περιγραφικής τεκμηρίωσης.

- Κέντρο Ηλεκτρονικής Εκδοτικής Δραστηριότητας

 α)  Υπηρεσία Δημιουργίας Ηλεκτρονικού Περιοδικού (http://journal.library.teiion.gr)

  • Ο χρήστης/φορέας θα μπορεί μέσω προσωποποιημένης διεπαφής να προχωρήσει στις εξής διαδικασίες:

  • Δημιουργία ιστοτόπου ηλεκτρονικού περιοδικού (ανοικτής ή κλειστής πρόσβασης).

  • Παραμετροποίηση διαδικασιών περιοδικού (επιστημονική επιτροπή, κριτές, διαδικασίες κρίσης κ.λπ.).

  • Έλεγχος, παρακολούθηση και εκτέλεση όλων των σταδίων, ως την ηλεκτρονική έκδοση των τευχών (κατάθεση άρθρων, ανάθεση σε κριτές, συγκέντρωση αποτελεσμάτων κρίσης, ενημέρωση ενδιαφερομένων κ.λπ.).

  • Εργαλεία για τη δημιουργία του ηλεκτρονικού τεύχους και δημοσίευσής του.

  • Προσωποποιημένες υπηρεσίες για τους τελικούς χρήστες (εισαγωγή με κωδικό, αποστολή άρθρων, αναζήτηση στο τρέχον και σε παλαιά τεύχη κ.λπ.) και

β) Υπηρεσία Δημιουργίας και Φιλοξενίας Συνεδρίου (http://conference.library.teiion.gr)

  • Δημιουργία ιστοτόπου συνεδρίου.

  • Παραμετροποίηση διαδικασιών διεξαγωγής συνεδρίου (επιστημονική & οργανωτική επιτροπή, κριτές, διαδικασίες κρίσης ανακοινώσεων, οργάνωση προγράμματος συνεδρίου, συνεδρίες, διαχείριση εγγραφών κ.λπ.).

  • Έλεγχος, παρακολούθηση και εκτέλεση όλων των σταδίων ως την τελική επιλογή των εργασιών που θα παρουσιαστούν και έκδοση του προγράμματος του συνεδρίου (αποστολή ανακοινώσεων, ανάθεση σε κριτές, συγκέντρωση αποτελεσμάτων κρίσης, ενημέρωση ενδιαφερομένων κ.λπ.).

  • Προσωποποιημένες υπηρεσίες για τους τελικούς χρήστες (εισαγωγή με κωδικό, αποστολή ανακοινώσεων, αναζήτηση στις παρουσιάσεις του συνεδρίου, εγγραφή κ.λπ.).

 

- Πραγματοποιήθηκε η αναβάθμιση του ιστότοπου της βιβλιοθήκης (http://library.teiion.gr/) δίνοντας τη δυνατότητα πρόσβασης στο υλικό των παραδόσεων, των εργασιών και των σημειώσεων, στο εκπαιδευτικό προσωπικό και στους φοιτητές, μέσω wiki. Τα wikis και τα ιστολόγια (Blogs) στην εκπαίδευση, παρέχουν νέους τρόπους για τη δημιουργία και διάχυση της πληροφορίας, επαναπροσδιορίζουν την ηλεκτρονική δημοσίευση, προωθούν τη συμμετοχικότητα και τη συνεργασία και συμβάλλουν στην ουσιαστική οικοδόμηση της γνώσης.

- Πραγματοποιήθηκε η εγκατάσταση Πληροφοριακού Συστήματος Ερευνητικής Δραστηριότητας (CRIS) (cris.teiion.gr) το οποίο καταγράφει, επεξεργάζεται και παρουσιάζει, ως ανοικτά δεδομένα, δείκτες και μετρήσεις σχετικές με την ερευνητική δραστηριότητα σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής της. Ιδιαίτερη έμφαση αποδίδεται στην καταγραφή των αποτελεσμάτων της ερευνητικής προσπάθειας (δημοσιεύσεις, πατέντες, ερευνητικά δεδομένα, υπηρεσίες) και τη σύνδεσή τους με το περιβάλλον από το οποίο αυτά προέρχονται (ερευνητές, οργανισμοί, χρηματοδοτούμενα προγράμματα και έργα, ερευνητικές υποδομές). Η πλατφόρμα αυτή έχει σκοπό να συλλέξει, να καταγράψει και να προβάλει την ερευνητική δραστηριότητα του Ιδρύματος, συνεργώντας με άλλες αντίστοιχες δράσεις που αναπτύσσονται σε άλλα ακαδημαϊκά ιδρύματα της χώρας. Έτσι, συνεισφέρει στην αξιόπιστη καταγραφή εθνικών επιδόσεων στην καινοτομία.

 

Η Βιβλιοθήκη της Σχολής περιέχει όλα τα συγγράμματα τα οποία έχουν διδαχθεί στους φοιτητές σε προηγούμενα έτη, τα συγγράμματα τα οποία διδάσκονται στο τρέχον εξάμηνο καθώς επίσης και άλλα επιστημονικά συγγράμματα τα οποία έχουν σχέση με το αντικείμενο της κάθε εισαγωγικής κατεύθυνσης του Τμήματος.

 

Επίσης, ο χώρος της βιβλιοθήκης χρησιμοποιείται ως αναγνωστήριο, όπου οι φοιτητές μπορούν να μελετήσουν τα συγγράμματα τα οποία παρέχει η βιβλιοθήκη και να καταγράψουν όποια πληροφορία χρειάζονται.

 

Πρόγραμμα και Κανόνες Λειτουργίας Βιβλιοθήκης

 

 

Το εαρινό εξάμηνο του ακ. έτους 2015-16 θα πραγματοποιηθούν τρία Επιμορφωτικά Σεμινάρια για τους φοιτητές του Τμήματός μας, των οποίων την οργάνωση και υλοποίηση θα αναλάβει ο Πανεπιστημιακός Υπότροφος του Τμήματος κ. Ιωάννης Μελέας. 

 

Τετάρτη 30/03/2016 ώρα 13:00-15:00, αίθουσα Α6 - ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ 1
Τετάρτη 20/04/2016 ώρα 13:00-15:00, αίθουσα Α6 -ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ 2
Τετάρτη 25/05/2016 ώρα 13:00-15:00, αίθουσα Α6 -ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ 3

 

1. Σεμινάριο Σύνταξης Βιογραφικού Υπομνήματος και Προετοιμασίας για Συνέντευξη

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι να αποκτηθούν τόσο οι στοιχειώδεις αρχές της Σύνταξης ενός Βιογραφικού Σημειώματος και μιας Συνοδευτικής Επιστολής, αρχές που είναι απαραίτητες για να μπορούμε να αποκτήσουν οι ενδιαφερόμενοι ένα ανταγωνιστικό Βιογραφικό Σημείωμα και μια επαγγελματική παρουσία μέσω μιας Συνοδευτικής Επιστολής, όσο και να αποκτήσουν τις δεξιότητες που απαιτούνται για μια επιτυχημένη Συνέντευξη.

Ενότητες που θα συζητηθούν :

 

 i.    Οι στόχοι του Βιογραφικού Σημειώματος

ii.    Δομή και Περιεχόμενο

iii.   Hints and Tips

iv.   Τι είναι η Συνοδευτική Επιστολή, γιατί μας χρειάζεται

v.    Δομή και Περιεχόμενο

vi.   Τρόποι Σύνταξης Συνοδευτικής Επιστολής

vii.  Παραδείγματα

viii. Τι είναι η Συνέντευξη, γενική δομή και περιεχόμενο

ix.   Η προετοιμασία πριν από μια Συνέντευξη

x.    Η διαδικασία κατά τη διάρκεια της Συνέντευξης

xi.   Ενέργειες μετά από μια Συνέντευξη

xii.  Εμφάνιση, Γλώσσα, Τεχνικές Στάσεων Σώματος

xiii. Πιθανές Ερωτήσεις

xiv. Τα “δύσκολα” σημεία μιας Συνέντευξης

xv.  Hints and Tips

xvi. Παραδείγματα και προσομοιώσεις με τους συμμετέχοντες του Σεμιναρίου

 

2. Σεμινάριο Επαγγελματικού Προσανατολισμού & Προοπτικών

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι να ενημερωθούν οι φοιτητές για τις επαγγελματικές προοπτικές και διεξόδους ως πτυχιούχοι Διοίκησης Επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα θα αναλυθούν οι τομείς που μπορούν να εργαστούν μετά την αποφοίτηση τους, τα επαγγέλματα που μπορούν να ακολουθήσουν, τα επαγγελματικά δικαιώματα που διαθέτουν στην αγορά εργασίας, πως μπορούν να αξιοποιήσουν τα εφόδια που λαμβάνουν κατά την φοίτηση τους στην Ανώτατη εκπαίδευση και ποιες γνώσεις και δεξιότητες πρέπει να αποκτήσουν ώστε να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί στην αγορά εργασίας.

 

3.  Σεμινάριο Μεταπτυχιακών Σπουδών

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι να ενημερωθούν οι φοιτητές για τους τομείς στους οποίους μπορούν να πραγματοποιήσουν μεταπτυχιακές σπουδές βάσει του ακαδημαϊκού υποβάθρου που έχουν αποκτήσει, πως πρέπει να προετοιμαστούν για την διαδικασία αναζήτησης μεταπτυχιακών σπουδών και τι θα πρέπει να γνωρίζουν για την διαδικασία υποβολής αιτήσεων προς ελληνικά και ξένα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Οι ενδιαφερόμενοι επίσης θα ενημερωθούν για τα γενικά προαπαιτούμενα που ισχύουν για την εγγραφή σε ένα Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών και για τις συνθήκες και απαιτήσεις για την επιτυχή ολοκλήρωση των μεταπτυχιακών σπουδών τους. Το Σεμινάριο απευθύνεται σε φοιτητές που βρίσκονται τουλάχιστον στο 3ο έτος σπουδών.

Άρθρα για την Επιχειρηματικότητα - Harvard Business School
 
Μελέτες περιπτώσεων για την Επιχειρηματικότητα -  Harvard Business School
 
 
 
STARTING UP - IDEA FRAMEWORK (DEMOKRATIZING ENTREPRENEURSHIP)
 
 
 
e-corner - Stanford University's Entrepreneurship Corner
(most popular videos)
 
 
 
e-corner - Stanford University's Entrepreneurship Corner
(most viewed speakers)
 
 

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ


Η ΖΩΗ ΣΤΗ ΛΕΥΚΑΔΑ