Αποφοίτηση Αποφοίτηση [2015] Εργαστήριο Α5 Εργαστήριο Α7 Λευκάδα

Τελευταια νεα

Πρακτική Άσκηση Φοιτητών ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ Εξαμήνου 2018-19

Τετάρτη, 19 Σεπτέμβριος 2018 00:00
Οι φοιτητές που έχουν ολοκληρώσει ΚΑΙ το 7ο (Ζ’) εξάμηνο σπουδών και πληρούν τις προϋποθέσεις γ&io
Περισσότερα

Ηλεκτρονική εγγραφή επιτυχόντων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Παρασκευή, 07 Σεπτέμβριος 2018 20:31
Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι η εγγραφή των επιτυχόντω
Περισσότερα

Πίνακες κατάταξης κατ' αξιολογική σειρά υποψήφιων Επιστημονικών/Εργαστηριακών Συνεργατών ακ. έτους 2018-2019

Δευτέρα, 03 Σεπτέμβριος 2018 09:00
  Εισαγωγική Κατέυθυνση: Διοίκηση Επιχειρήσεων Υποψήφιοι Επιστημονικοί Συνεργά&tau
Περισσότερα

Πρόγραμμα Εξετάσεων ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2018 (Ενημέρωση 29/8/2018)

Τετάρτη, 22 Αύγουστος 2018 01:14
Συνολικά τα προγράμματα εξετάσεων Σεπτεμβρίου 2018, για τις δύο Εισαγωγικές Κατευθύνσεις [ΔΕ, &Del
Περισσότερα

Ευχαριστήριο μήνυμα του Προέδρου Επιμελητηρίου Λευκάδας

Τετάρτη, 15 Αύγουστος 2018 15:44
Εκ μέρους του Διοικητικού Συμβουλίου του Επιμελητηρίου Λευκάδας, θέλουμε να  εκφράσο
Περισσότερα

ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ 2018-19

Παρασκευή, 03 Αύγουστος 2018 11:19
Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για υποβολή αιτήσεων υποψηφιότητας στο πλαίσιο υλοποί&eta
Περισσότερα

Στεγαστικό Επίδομα - Ενεργοποίηση πλατφόρμας υποβολής αιτήσεων

Πέμπτη, 19 Ιούλιος 2018 08:20
Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι ανοίγει ξανά στις 27 Ιουλίου &k
Περισσότερα

ΔΙΑΚΟΠΗ ΣΙΤΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2018

Δευτέρα, 09 Ιούλιος 2018 15:11
Ανακοινώνεται ότι οι φοιτητές του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων θα σιτιστούν μέχρι και την Τρίτ
Περισσότερα

Ενημερωμένη έκδοση του Προγράμματος Εξεταστικής Περιόδου Εαρ. Εξαμήνου 2017-18

Τρίτη, 19 Ιούνιος 2018 17:14
Το πρόγραμμα της Εξεταστικής Περιόδου του Εαρινού Εξαμήνου 2017-18 ενημερώθηκε με νεότερη έκδοση (19/6/2018).
Περισσότερα

ΔΙΠΛΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ 2017-18 (ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ)

Πέμπτη, 14 Ιούνιος 2018 09:06
Οι ενδιαφερόμενοι φοιτητές ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ (άνω των 4 ετών σπουδών) του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσ&ep
Περισσότερα

ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Πέμπτη, 14 Ιούνιος 2018 06:56
 Οι ενδιαφερόμενοι φοιτητές οι οποίοι δεν έχουν ήδη μεριμνήσει με αίτησή τους για προφορική  &ep
Περισσότερα

Ψηφιακή Βιβλιοθήκη ΤΕΙ Ιονίων Νήσων

 

Η Ψηφιακή Βιβλιοθήκη είναι ικανή να υποστηρίξει πλούσιο ψηφιακό περιεχόμενο και εφοδιασμένη με υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας και άρτια λειτουργικότητα. Συγκεκριμένα:

Ιδρυματικό Αποθετήριο/Καταθετήριο (io.teiion.gr) μέσω του οποίου εξασφαλίζεται η συστηματική καταγραφή του επιστημονικού έργου που παράγεται στο Ίδρυμα. Το Ιδρυματικό Αποθετήριο/Καταθετήριο εμπλουτίστηκε με ψηφιακό περιεχόμενο λαμβάνοντας υπόψη κριτήρια διασφάλισης της ποιότητας του υλικού που διατίθεται στον τελικό χρήστη, τόσο σε επίπεδο περιεχομένου, όσο και σε επίπεδο περιγραφικής τεκμηρίωσης.

- Κέντρο Ηλεκτρονικής Εκδοτικής Δραστηριότητας

 α)  Υπηρεσία Δημιουργίας Ηλεκτρονικού Περιοδικού (http://journal.library.teiion.gr)

  • Ο χρήστης/φορέας θα μπορεί μέσω προσωποποιημένης διεπαφής να προχωρήσει στις εξής διαδικασίες:

  • Δημιουργία ιστοτόπου ηλεκτρονικού περιοδικού (ανοικτής ή κλειστής πρόσβασης).

  • Παραμετροποίηση διαδικασιών περιοδικού (επιστημονική επιτροπή, κριτές, διαδικασίες κρίσης κ.λπ.).

  • Έλεγχος, παρακολούθηση και εκτέλεση όλων των σταδίων, ως την ηλεκτρονική έκδοση των τευχών (κατάθεση άρθρων, ανάθεση σε κριτές, συγκέντρωση αποτελεσμάτων κρίσης, ενημέρωση ενδιαφερομένων κ.λπ.).

  • Εργαλεία για τη δημιουργία του ηλεκτρονικού τεύχους και δημοσίευσής του.

  • Προσωποποιημένες υπηρεσίες για τους τελικούς χρήστες (εισαγωγή με κωδικό, αποστολή άρθρων, αναζήτηση στο τρέχον και σε παλαιά τεύχη κ.λπ.) και

β) Υπηρεσία Δημιουργίας και Φιλοξενίας Συνεδρίου (http://conference.library.teiion.gr)

  • Δημιουργία ιστοτόπου συνεδρίου.

  • Παραμετροποίηση διαδικασιών διεξαγωγής συνεδρίου (επιστημονική & οργανωτική επιτροπή, κριτές, διαδικασίες κρίσης ανακοινώσεων, οργάνωση προγράμματος συνεδρίου, συνεδρίες, διαχείριση εγγραφών κ.λπ.).

  • Έλεγχος, παρακολούθηση και εκτέλεση όλων των σταδίων ως την τελική επιλογή των εργασιών που θα παρουσιαστούν και έκδοση του προγράμματος του συνεδρίου (αποστολή ανακοινώσεων, ανάθεση σε κριτές, συγκέντρωση αποτελεσμάτων κρίσης, ενημέρωση ενδιαφερομένων κ.λπ.).

  • Προσωποποιημένες υπηρεσίες για τους τελικούς χρήστες (εισαγωγή με κωδικό, αποστολή ανακοινώσεων, αναζήτηση στις παρουσιάσεις του συνεδρίου, εγγραφή κ.λπ.).

 

- Πραγματοποιήθηκε η αναβάθμιση του ιστότοπου της βιβλιοθήκης (http://library.teiion.gr/) δίνοντας τη δυνατότητα πρόσβασης στο υλικό των παραδόσεων, των εργασιών και των σημειώσεων, στο εκπαιδευτικό προσωπικό και στους φοιτητές, μέσω wiki. Τα wikis και τα ιστολόγια (Blogs) στην εκπαίδευση, παρέχουν νέους τρόπους για τη δημιουργία και διάχυση της πληροφορίας, επαναπροσδιορίζουν την ηλεκτρονική δημοσίευση, προωθούν τη συμμετοχικότητα και τη συνεργασία και συμβάλλουν στην ουσιαστική οικοδόμηση της γνώσης.

- Πραγματοποιήθηκε η εγκατάσταση Πληροφοριακού Συστήματος Ερευνητικής Δραστηριότητας (CRIS) (cris.teiion.gr) το οποίο καταγράφει, επεξεργάζεται και παρουσιάζει, ως ανοικτά δεδομένα, δείκτες και μετρήσεις σχετικές με την ερευνητική δραστηριότητα σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής της. Ιδιαίτερη έμφαση αποδίδεται στην καταγραφή των αποτελεσμάτων της ερευνητικής προσπάθειας (δημοσιεύσεις, πατέντες, ερευνητικά δεδομένα, υπηρεσίες) και τη σύνδεσή τους με το περιβάλλον από το οποίο αυτά προέρχονται (ερευνητές, οργανισμοί, χρηματοδοτούμενα προγράμματα και έργα, ερευνητικές υποδομές). Η πλατφόρμα αυτή έχει σκοπό να συλλέξει, να καταγράψει και να προβάλει την ερευνητική δραστηριότητα του Ιδρύματος, συνεργώντας με άλλες αντίστοιχες δράσεις που αναπτύσσονται σε άλλα ακαδημαϊκά ιδρύματα της χώρας. Έτσι, συνεισφέρει στην αξιόπιστη καταγραφή εθνικών επιδόσεων στην καινοτομία.

 

Η Βιβλιοθήκη της Σχολής περιέχει όλα τα συγγράμματα τα οποία έχουν διδαχθεί στους φοιτητές σε προηγούμενα έτη, τα συγγράμματα τα οποία διδάσκονται στο τρέχον εξάμηνο καθώς επίσης και άλλα επιστημονικά συγγράμματα τα οποία έχουν σχέση με το αντικείμενο της κάθε εισαγωγικής κατεύθυνσης του Τμήματος.

 

Επίσης, ο χώρος της βιβλιοθήκης χρησιμοποιείται ως αναγνωστήριο, όπου οι φοιτητές μπορούν να μελετήσουν τα συγγράμματα τα οποία παρέχει η βιβλιοθήκη και να καταγράψουν όποια πληροφορία χρειάζονται.

 

Πρόγραμμα και Κανόνες Λειτουργίας Βιβλιοθήκης

 

 

Το εαρινό εξάμηνο του ακ. έτους 2015-16 θα πραγματοποιηθούν τρία Επιμορφωτικά Σεμινάρια για τους φοιτητές του Τμήματός μας, των οποίων την οργάνωση και υλοποίηση θα αναλάβει ο Πανεπιστημιακός Υπότροφος του Τμήματος κ. Ιωάννης Μελέας. 

 

Τετάρτη 30/03/2016 ώρα 13:00-15:00, αίθουσα Α6 - ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ 1
Τετάρτη 20/04/2016 ώρα 13:00-15:00, αίθουσα Α6 -ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ 2
Τετάρτη 25/05/2016 ώρα 13:00-15:00, αίθουσα Α6 -ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ 3

 

1. Σεμινάριο Σύνταξης Βιογραφικού Υπομνήματος και Προετοιμασίας για Συνέντευξη

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι να αποκτηθούν τόσο οι στοιχειώδεις αρχές της Σύνταξης ενός Βιογραφικού Σημειώματος και μιας Συνοδευτικής Επιστολής, αρχές που είναι απαραίτητες για να μπορούμε να αποκτήσουν οι ενδιαφερόμενοι ένα ανταγωνιστικό Βιογραφικό Σημείωμα και μια επαγγελματική παρουσία μέσω μιας Συνοδευτικής Επιστολής, όσο και να αποκτήσουν τις δεξιότητες που απαιτούνται για μια επιτυχημένη Συνέντευξη.

Ενότητες που θα συζητηθούν :

 

 i.    Οι στόχοι του Βιογραφικού Σημειώματος

ii.    Δομή και Περιεχόμενο

iii.   Hints and Tips

iv.   Τι είναι η Συνοδευτική Επιστολή, γιατί μας χρειάζεται

v.    Δομή και Περιεχόμενο

vi.   Τρόποι Σύνταξης Συνοδευτικής Επιστολής

vii.  Παραδείγματα

viii. Τι είναι η Συνέντευξη, γενική δομή και περιεχόμενο

ix.   Η προετοιμασία πριν από μια Συνέντευξη

x.    Η διαδικασία κατά τη διάρκεια της Συνέντευξης

xi.   Ενέργειες μετά από μια Συνέντευξη

xii.  Εμφάνιση, Γλώσσα, Τεχνικές Στάσεων Σώματος

xiii. Πιθανές Ερωτήσεις

xiv. Τα “δύσκολα” σημεία μιας Συνέντευξης

xv.  Hints and Tips

xvi. Παραδείγματα και προσομοιώσεις με τους συμμετέχοντες του Σεμιναρίου

 

2. Σεμινάριο Επαγγελματικού Προσανατολισμού & Προοπτικών

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι να ενημερωθούν οι φοιτητές για τις επαγγελματικές προοπτικές και διεξόδους ως πτυχιούχοι Διοίκησης Επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα θα αναλυθούν οι τομείς που μπορούν να εργαστούν μετά την αποφοίτηση τους, τα επαγγέλματα που μπορούν να ακολουθήσουν, τα επαγγελματικά δικαιώματα που διαθέτουν στην αγορά εργασίας, πως μπορούν να αξιοποιήσουν τα εφόδια που λαμβάνουν κατά την φοίτηση τους στην Ανώτατη εκπαίδευση και ποιες γνώσεις και δεξιότητες πρέπει να αποκτήσουν ώστε να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί στην αγορά εργασίας.

 

3.  Σεμινάριο Μεταπτυχιακών Σπουδών

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι να ενημερωθούν οι φοιτητές για τους τομείς στους οποίους μπορούν να πραγματοποιήσουν μεταπτυχιακές σπουδές βάσει του ακαδημαϊκού υποβάθρου που έχουν αποκτήσει, πως πρέπει να προετοιμαστούν για την διαδικασία αναζήτησης μεταπτυχιακών σπουδών και τι θα πρέπει να γνωρίζουν για την διαδικασία υποβολής αιτήσεων προς ελληνικά και ξένα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Οι ενδιαφερόμενοι επίσης θα ενημερωθούν για τα γενικά προαπαιτούμενα που ισχύουν για την εγγραφή σε ένα Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών και για τις συνθήκες και απαιτήσεις για την επιτυχή ολοκλήρωση των μεταπτυχιακών σπουδών τους. Το Σεμινάριο απευθύνεται σε φοιτητές που βρίσκονται τουλάχιστον στο 3ο έτος σπουδών.

Άρθρα για την Επιχειρηματικότητα - Harvard Business School
 
Μελέτες περιπτώσεων για την Επιχειρηματικότητα -  Harvard Business School
 
 
 
STARTING UP - IDEA FRAMEWORK (DEMOKRATIZING ENTREPRENEURSHIP)
 
 
 
e-corner - Stanford University's Entrepreneurship Corner
(most popular videos)
 
 
 
e-corner - Stanford University's Entrepreneurship Corner
(most viewed speakers)
 
 

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ


Η ΖΩΗ ΣΤΗ ΛΕΥΚΑΔΑ