Η παρουσίαση της έρευνας των αποτελεσμάτων της έρευνας διερεύνησης ικανοποίησης των επισκεπτών του κρουαζιερόπλοιου Seabourn Οdyssey που διεξήχθη το 2016 πραγματοποιήθηκε χθες στην Aίθουσα Εκδηλώσεων του Επιμελητηρίου Λευκάδας από την Προϊσταμένη του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια κ. Χριστίνα Μπενέκη και τον Επιστημονικό Συνεργάτη του Επιμελητηρίου Λευκάδας κ. Γιάννη Μιχαηλίδη.

Κατά την ομιλία της η Προϊσταμένη του Τμήματος ευχαρίστησε τον Πρόεδρο και τα μέλη του Επιμελητηρίου Λευκάδας για την πρωτοβουλία τους να συμβάλλει το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων στην έρευνα αυτή, η οποία αποτελεί ένα παράδειγμα για την αμοιβαίως επωφελή συνεργασία της τοπικής κοινωνίας με το επιστημονικό δυναμικό και την τεχνογνωσία του Τμήματος. Πρόκειται για την πρώτη πρωτογενή έρευνα για την αξιολόγηση του τουριστικού προϊόντος του νησιού και τις προσφερόμενες υπηρεσίες κατά τη διάρκεια της επίσκεψης των επιβατών του κρουαζιερόπλοιου στη Λευκάδα, η οποία υλοποιήθηκε από το Επιμελητήριο Λευκάδας σε συνεργασία με το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων.

Το ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε συντάχθηκε από τον Επιστημονικό Συνεργάτη του Επιμελητηρίου Λευκάδας κ. Γιάννη Μιχαηλίδη στην αγγλική γλώσσα.

Για τη συγκέντρωση των στοιχείων εργάστηκαν τρεις φοιτητές οι κ.κ. (σε αλφαβητική σειρά) Κουκούλη Μαρία, Μητράκης Φίλιππος και Σπυροπούλου Μελίνα της Εισαγωγικής Κατεύθυνσης Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας του Τμήματος.

Την ανάλυση των δεδομένων πραγματοποίησαν η κ. Μπενέκη και ο κ. Παλαμάς στο Εργαστήριο Ανάλυσης Δεδομένων, Μοντελοποίησης και Πρόβλεψης του Τμήματος, ενώ υπεύθυνη για τον συντονισμό της έρευνας από την πλευρά του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων ήταν η κ. Μπενέκη.